TU I TERAZ – LISTOPAD 2017

Tu i teraz

Witajcie po 2 tygodniach przerwy!!! Tęskniłam… 🙂 Od razu dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom, że pomimo mojej nieobecności statystyki nie spadły jakoś znacząco – więc jesteście, a to znaczy, że chcecie czytać 🙂 Po pierwszym wpisie w zeszłym miesiącu Tu i Teraz postanowiłam tę serię kontynuować – jak pisałam już wtedy, to świetny sposób na poznanie własnych potrzeb, emocji i celów.

W listopadzie działo się u nas bardzo dużo, a co chyba najbardziej mnie pochłonęło – rozpoczęłam naukę do egzaminu adwokackiego 🙂 ale jestem – Tu i Teraz – w listopadzie 🙂 bądźcie ze mną 😉

CZUJĘ SIĘ: szczęśliwa 🙂 kiedy już uświadomiłam sobie, że wszystko jest na swoim miejscu, kiedy w związku z tym poczułam się spokojna (mimo wielu trudności i niejednej burzy po drodze), poczułam się tak po prostu, trochę jak dziecko, szczęśliwa 🙂

JESTEM WDZIĘCZNA ZA: wspaniałych ludzi, którzy każdego dnia wspierają dobrym słowem. Za tych, których już mogę nazwać Przyjaciółmi i za tych, z którymi dopiero nad tą przyjaźnią pracujemy. Dobrze, że jesteście! :*

CIESZĘ SIĘ: z wyróżnienia w rankingu promujbloga.pl – to pierwszy mały sukces (którym pochwaliłam się już chyba wszędzie, gdzie mogłam…), ale radość była ogromna! 🙂

@Regranned from @promujblogapl – W tygodniu polecamy:⠀ .⠀ Artykuł tygodnia: @womanspace.pl⠀ Instamedia tygodnia: @kahsdesign⠀ Fanpage post tygodnia: @rita__creative⠀ —⠀ Blog tygodnia: @blog_rudej_dziewczyny⠀ Instablog tygodnia: @liloussm⠀ Fanpage tygodnia: @inspirujsiebie⠀ .⠀ Wszystkie polecane artykuły, blogi, instablogi, instamedia, posty i fanpage dostępne są pod linkiem: http://pjba.pl/ipaR⠀ .⠀ #promujbloga #blogitygodnia #blogi #tygodnia #instamedia #instablog #fanpage #post #blogerka #bloger #blogger #polskablogerka #lifestyle #uroda #beauty #recenzje #followus #instalike #weekend #zapraszamy #instablogger #kobieta #bloger #polskablogerka #polskibloger – #regrann

Post udostępniony przez Blog Rudej Dziewczyny (@blog_rudej_dziewczyny)

SŁUCHAM: listopad jest dla mnie miesiącem musicali. Trochę przypadkowo, a trochę sentymentalnie wróciłam do największych przebojów Romy. Ale ponieważ jest też pełen wyzwań (a co za tym idzie również i chwil zwątpienia), bezsprzecznie króluje Disney i „Mam tę moc!”.

CZYTAM: „Ostatnią nutę” Kevina Alana Milne. Zanosiło się na straszne romansidło, ale z czasem przekształciło się w całkiem dobrą i wzruszającą opowieść o miłości, priorytetach i przemijaniu.

Autumn… Weekend… Evening… —————- #autumn #weekend #evening #friday #tealight #book #blanket #instaphoto #cottonballs #king

Post udostępniony przez Blog Rudej Dziewczyny (@blog_rudej_dziewczyny)

OGLĄDAM: Star Trek Discovery (no co? wszyscy lubiliśmy Star Treka 😉 )

CZEKAM NA: sezon czekania na święta uważam za otwarty! 😀

CHCIAŁABYM: w zeszłym miesiącu chciałam, by okres chorobowy się skończył – brawo! od 3 tygodni żadne z nas nie miało zapalenia oskrzeli 😉 więc teraz, to już chyba mam wszystko 😉

UCZĘ SIĘ: nie przypominajcie mi, czego się uczę… :/

PRACUJĘ NAD: byciem wyrozumiałą… Ok, mam z tym problem. Biada tym, którzy mi podpadną. Nie, żebym ich od razu nie lubiła, czy coś… Ale jestem za mało wyrozumiała… W zeszłym miesiącu słowem kluczowym była „cierpliwość”. W tym miesiącu pracujemy nad słowem „wyrozumiałość”. Również do siebie ;).

Może spodoba Ci się też:

19 komentarzy

  1. Bardzo ciekawe podsumowanie miesiąca, który sam w sobie jest mało ciekawy. Życzę Ci, by grudzień był jeszcze piękniejszy, rodzinny i zdrowy:)

  2. Ja należę do tych osób, które nigdy nie przepadały za Star Trek, czego mój mąż nie potrafi zrozumieć :). A okres chorobowy trwa u mnie nieprzerwanie od września, nie mogę się doczekać wiosny. Oby grudzień był łaskawszy.

  3. No i urodzinki Żuczka jeszcze były! Fajnie, że smutny listopad już za nami, życzę, żeby grudzień zdominowała miła i radosna atmosfera świąteczna! A egzamin, spoko, zdasz My w Ciebie nie wątpimy!! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *